Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

2 σχόλια:

  1. ΙΣΩΣ ΕΠΡΕ ΧΤΕΣ....το μονο σιγουρο οτι νιωθουμε ολοι ετσι,ισως ο καθενας για το δικο του λογο
    ισως γιατι μου καψανε το αυτοκινητο


    ισως γιατι θα ηθελα να κατεβω στην Αθηνα με τους αλλους να φωναξω να εκτονοθω αλλα φοβαμαι την απολυση
    ισως γιατι δεν εχω δουλεια
    ισως γιατι η γυναικα μου με κοιταει λοξα που ειμαι ενας αχρηστος τεμπελης
    ισως γιατι το κλεισα εκεινο το μαγαζακι που δεν πηγαινε
    ισως γιατι μου χρωστανε τα κερατα μου στις επιταγες

    ισως γιατι η συνταξη δεν φτανει
    αλλα το παιχνιδι θα το παρω στα εγγονια
    ισως γιατι δεν θα παρω ποτε συνταξη
    ισως γιατι δεν εχω να πληρωσω τις τραπεζες
    ισως γιατι δεν μπορω πια να κοιταω τα παιδια μου στα ματια
    ισως γιατι ειμαι ο φτωχος συγγενης εξω απο το φαγοποτι της πολιτικης
    ισως γιατι δεν γινεται καμια περικοπη στο μισθο των βουλευτων παρα μονο στο δικο μου
    ισως γιατι περιμενω τρεις μηνες για να παρω σειρα να κανω την ενχειρηση
    ισως γιατι δεν θυμαμαι ποτε γελασα,ποτε εκλαψα
    ισως γιατι δεν θυμαμαι που εφαγα ολα αυτα που με κατηγορουν
    ισως γιατι δεν θελω να πληρωσω ουτε εγω ουτε τα παιδια μου το δικο τους λογαριασμο
    ισως γιατι δεν θελω να χτυπαω τους διαδηλωτες,για μενα φωναζουν

    ισως γιατι ειμαι δειλος και δεν μπορω να πεταξω και γω μια μολοτοφ και να καψω το ψεμα γυρω μου
    ισως γιατι τιποτε δεν με ενοχλει ολα ειναι αγγελικα πλασμενα στον κοσμο μου
    ισως γιατι ολα τελικα με ενοχλουν
    ισως γιατι κανεις δεν τιμωρειται
    ισως...
    ισως.....
    ισως.......


    ολο και πιο συχνα εχω την αναγκη να ανεβω καπου ψηλα να φωναξω δυνατα
    θα σας γαμησω που με γαματε καθε μερα
    ψαχνω την αφορμη να το κανω, να παρω την πετρα ,το λοστο και τη μολοτοφ
    για να σπασω και να καψω αυτη την κοινωνια γυρω μου και να φτιαξω μια καινουργια
    και πριν κλεισω την πορτα πισω μου πεφτει το βλεμα μου στα ματια των παιδιων μου
    κλεινω την πορτα πισω μου και καθομαι στον καναπε
    δεν αλλαζει η κοινωνια ετσι
    μικρογραφια της κοινωνιας ειναι το σπιτι μου,η πολυκατοικια που ζω,το οικοδομικο τετραγωνο,το χωριο,η πολη
    και ξαφνικα ολοι συζηταμε τα καθημερινα γιατι μας αγγιξε το προβλημα στη τσεπη
    τωρα ειναι αργα.......επρεπε να μας ειχε αγγιξει στη καρδια
    επρεπε να καταλαβουμε γιατι φωναζουν οι απολυμενοι του ταδε εργοστασιου
    επρεπε να καταλαβουμε γιατι τρωγανε ξυλο οι μαθητες για το αρθο 16
    επρεπε να καταλαβουμε γιατι τρωγανε ξυλο οι συνταξιουχοι στο συνταγμα
    επρεπε να καταλαβουμε γιατι κατεβαιναν σε συλαλητηρια τα σωματα ασφαλειας
    επρεπε να καταλαβουμε οταν ζηταγαμε το ρουσφετι στον υπουργο
    επρεπε να καταλαβουμε οτι καιγεται ο κωλος μας οταν καιγοταν η Πελοπονησος,η Παρνηθα,
    η Πεντελη,ο Μαραθωνας,το Γραμματικο,η Χαλκιδικη,η ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ
    επρεπε να καταλαβουμε οτι ξεπουλανε τη χωρα μας οταν εβγαινε να πει ευχαριστω ο Σιμηταρας στους Αμερικανους,
    οταν το ιδιο ανθρωπακι φουσκωνε τη φουσκα του χρηματιστιριου και επαιζε τα λεφτα των ταμειων
    οταν ο τυρανοσαυρος Παγγαλος ελεγε οτι ειναι ενα κομματι πανι η σημαια επανω στα Ιμια και θα το παρει ο αερας να τελειωνουμε
    οταν ο ιδιος βροντοσαυρος εδινε ψυχρα τον Οτσαλαν στα αμερικανακια
    οταν ο ξεχασμενος απο το θεο Μητσοτακης ελεγε πως το θεμα με τα Σκοπια σε 10 χρονια δεν θα το θυμαται κανεις
    επρεπε να το καταλαβουμε οταν και γιατι βουταγε ο Ζαχοπουλος απο το μπαλκονι
    επρεπε να καταλαβουμε οταν ριχναμε αυτο το γαμημενο χαρτακι στο κουτι οτι βαζουμε μια βομβα στα θεμελια της χωρας στο ιδιο μας το σπιτι
    επρεπε να καταλαβουμε οτι με τη συνοχη των κυβερνωντων και την αναλογη μιζα κερδοσκοπησανε αυτοι που κερδοσκοπησανε απο τους ρασοφορους απατεωνες του Αγιου ορους μεχρι τους τραπαζιτες εντος και εκτος χωρας.
    επρεπε να καταλαβουμε οτι τα ανθρωπακια τους οι δημοσιογραφοι τους στρωνουν το χαλι και πετανε τα σκουπιδια απο κατω για να τα δειξουν στον επομενο που θα το περπατησει
    ολα αυτα και αλλα πολλα επρεπε να τα καταλαβουμε χτες.......

    χτες που βολεμενοι καναμε κριτικη σε αυτους που θελανε να βολευτουν
    χτες που αντι να παμε και να τους μαυρισουμε στις εκλογες πηγαμε για μπανιο
    ολοι φταιμε λοιπον για το σημερα
    δεν μπορουμε να το αλλαξουμε αυριο
    ισως θα επρεπε να το εχουμε αλλαξει χτες.....ισως ομως δεν ειναι πολυ αργα να το αλλαξουμε ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή